Program wsparcia dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR – II nabór
Dofinansowanie w ramach konkursu grantowego ma zostać przeznaczone na zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz usług zapewniających dostęp do internetu, które przekazane będą dzieciom z rodzin byłych pracowników PGR.
Do kogo skierowany jest program?
Program skierowany jest do dzieci uczących się oraz uczniów szkół średnich, którzy osiągnęli pełnoletność i którzy zamieszkują na terenach, w których funkcjonowały PGR-y. Na terenie gminy Żarów funkcjonowały oddziały terenowe PGR Milikowice, Szczepanów Wałbrzyski, Piotrowice, Strzegom, Strzegom SK SP., w gminnych miejscowościach: Buków, Imbramowice, Łażany, Mrowiny, Pyszczyn, Siedlimowice, Zastruże.
Co zrobić, aby wziąć udział w programie?
Warunkiem udziału w programie jest:
1. Złożenie oświadczenia dla rodzica/opiekuna prawnego o zamieszkaniu w miejscowości, w której funkcjonowały niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej (PGR), w której pracowali członkowie rodzin (krewni w linii prostej) tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunowie prawni lub oświadczenia ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność.
2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
3. W razie posiadania: dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia w PPGR, które należy dołączyć do oświadczenia.
Gdzie i do kiedy należy złożyć wymagane dokumenty?
Wszystkie niezbędne oświadczenia należy złożyć w terminie od 19.09.2022r. do 28.09.2022r. w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Żarowie. Dokumenty złożone przed i po terminie określonym w ogłoszeniu oraz te, które wpłyną po wyczerpaniu się puli środków zarezerwowanych na ten cel nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane Wnioskodawcy. Więcej informacji udzielają pracownicy Referatu Rozwoju Urzędu Miejskiego w Żarowie, nr tel. 74 30 67 375.
Informacja: Referat Rozwoju Urzędu Miejskiego w Żarowie