Marketing i RODO w KGW
Szkolenia obejmą dwa moduły tematyczne:
I – poświęcony marketingowi i promocji w działalności KGW;
II – ochronie danych osobowych.
Dla każdego województwa odbędzie się osobne webinarium. Szkolenia będą prowadzone przez doświadczonych ekspertów, a w ich trakcie będzie można zadawać pytania na czacie. Szkolenia będą odbywać się w formule online, w wybrane dni od 16 maja do 5 lipca br. w godz. 17 – 19.
Moduł Marketing i Promocja w KGW obejmie takie zagadnienia jak:
- marketing i promocja kultury;
- promocja produktów lokalnych i tradycji;
- doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i marketingowych;
- public relations;
- inspirowanie uczestników do aktywnego zaangażowania się w promocję lokalnej kultury i dziedzictwa;
- identyfikacja unikalnych cech produktów i tradycji;
- techniki promocji;
- budowanie narracji i przygotowanie planów działania.
Z kolei w ramach modułu RODO w KGW zostaną podjęte takie zagadnienia, jak:
- prywatność, dobra osobiste, wizerunek i dane osobowe w kontekście przepisów prawa;
- obowiązki wg. RODO jakie ma do wykonania KGW;
- rozporządzanie posiadanymi danymi osobowymi;
- gromadzenie danych darczyńców, uczestników wydarzeń i innych beneficjentów KGW;
- deklaracja członkowska i jej podstawy prawne;
- zgoda i oświadczenie woli uczestników imprez;
- zapewnienie poufności danych w siedzibie KGW;
- użytkowanie systemu teleinformatycznego;
- zagadnienia związane z uczestnictwem w organizowanych przedsięwzięciach i wydarzeniach;
- odpowiedzialność za niezastosowanie się do wymogów RODO.
Szczegóły oraz zapisy dostępne są na stronie: https://www.webinaria-kgw.edu.pl/